دوره آموزشی آشنایی با جاذبه های گردشگری قزوین به منظور توانمندسازی نیروی انسانی شاغل در ستاد هماهنگی خدمات سفر، ویژه پرسنل جایگاههای سوخت و کارکنان مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی توسط اداره کل میراث فرهنگی، استان برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری قزوین؛ در این دوره آموزشی عادلی رئیس شرکت پخش و پالایش فرآورده های نفتی استان قزوین مجموعه جایگاه داران ، پرسنل جایگاههای سوخت و کارکنان مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی را بخش مهمی از صنعت گردشگری استان خواند و اظهار داشت : امروزه گردشگری در دنیا به عنوان یک صنعت مطرح است و پرسنل شاغل در جایگاههای سوخت بخش مهمی از این صنعت را تشکیل می دهند که اگر نتوانند به عنوان جزئی از آن مسئولیت و وظایف خود را در سوخت رسانی و ارائه خدمات به مردم و گردشگران انجام دهند قطعا حرکت مجموعه دست اندرکار حوزه گردشگری با مشکل مواجه خواهد شد .
عادلی با اشاره به آمادگی پرسنل جایگاههای سوخت جهت استقبال از مسافران نوروزی گفت: نیروی انسانی فعال در جایگاههای سوخت هرسال در آستانه ایام تعطیلات نوروزی و آغاز مسافرت های پایان سال، از 25 اسفند ماه فعالیت خود را برای خدمت رسانی مطلوب به گردشگران آغاز می کند و ارائه این خدمات تا 18 فروردین ادامه خواهد داشت .
وی با تاکید بر مشکلات و سختی های موجود در حوزه سوخت رسانی اظهار داشت: یکی از دغدغه های اصلی سوخت رسانی داشتن سوخت بنزین مکفی در جایگاهها جهت ارائه به مشتریان است. اگر چه محدودیت هایی در حوزه نفت و گاز وجود دارد و موضوع قاچاق و انحرافات موجود در این زمینه نیز بر سختی کار میافزاید اما با برنامه های آتی هیات دولت جهت تحویل نفت و گاز بر مبنای پیمایش خودروها ، امیدواریم با رویدادهای خوبی در این زمینه مواجه شویم .
این مقام مسئول فرآیند سخت تولید، ذخیره سازی، نظارت پس از عرضه و سوخت رسانی به موقع در مواقع بحرانی مانند ترافیک های شدید جاده ای در زمان اوج مسافرت ها و شرایط بد آب و هوایی و لزوم حضور شبانه روزی پرسنل در جایگاههای عرضه سوخت را از سختی های کاری افراد شاغل در این حوزه عنوان کرد و گفت :تلاش نیروهای مستقر در جایگاههای سوخت در صنعت گردشگری از اهمیت بسیاری برخوردار است و بخش حمل و نقل درون و برون شهری فعالیت خود را مدیون سوخت رسانی این عزیزان است و اگر برنامه سوخت رسانی در سطح جامعه مختل شود قطعا بخش های دیگر جامعه با مشکل مواجه خواهند شد و عزیزان مستقر در جایگاههای سوخت باید اهمیت کار خود را باور کنند تا بتوانند جایگاه خود را برای مشتریان، مسئولان استانی و مردم جامعه تبیین نمایند.
عادلی در پایان ابراز امیدواری کرد: با استمرار برگزاری دوره های آموزشی، کاستی های موجود در حوزه سوخت رسانی برطرف شده و پرسنل فعال در این مجموعه با آگاهی و شناخت کامل معرف استان بوده و علاوه بر رفع نواقص در ارائه خدمت به گردشگران تلاش نمایند.
انتهای پیام/